Program partnerski Ceneo – korzyści ze współpracy

Kiedy w 2005 roku nastąpiła inauguracja strony www Ceneo, nikt z jej użytkowników nie spodziewał się zapewne, jak szerokie kręgi zatoczy jej popularność. Po 14 latach od tego momentu porównywarka wyrosła na giganta polskiego e-commerce, pośrednicząc w realizacji znaczącego procenta zakupów internetowych w kraju.

Ceneo – jedyna taka porównywarka cen

Za spektakularnym sukcesem marki Ceneo stoi przede wszystkim gotowość jej twórców do odpowiadania na potrzeby swoich klientów. Ceneo od samego swojego początku nie ustaje we wprowadzaniu pionierskich w skali kraju udogodnień, dzięki którym zakupy w Sieci mogły stać się bezpieczniejsze, szybsze i bardziej efektywne. Wśród nich warto wymienić przede wszystkim aplikację mobilną, umożliwiającą zarządzanie programami lojalnościowymi oraz skanowanie kodów kreskowych, Program Ochrony Kupujących, Klub Łowców Nagród, czy opcję Kup Na Ceneo.

Serwis nie zaniedbał także rozwoju w zakresie mediów społecznościowych – dzięki szeregowi profili na Facebooku, skierowanych do różnych grup docelowych, marka może nawiązywać dynamiczne kontakty ze swoimi klientami. Obecnie Ceneo stało się czymś znacznie więcej, niż tylko porównywarką cen. Serwis udziela się w zakresie działalności charytatywnej, edukacji oraz rozwoju osobistego jako organizator konferencji, a nawet sportu. Ceneo zdążyło już także zasłynąć jako marka, która proponuje zainteresowanym blogerom czy właścicielom stron program partnerski na bardzo korzystnych warunkach.

Program partnerski Ceneo – co go wyróżnia?

Podobnie, jak pozostałe usługi marki, również program partnerski został przygotowany w przemyślany, nastawiony na odbiorcę sposób. Cieszy się on wyjątkowo dobrymi opiniami, co jest zasługą między innymi atrakcyjnego modelu płatności oraz zasobu narzędzi, z których mogą korzystać partnerzy bez żadnego dodatkowego wysiłku ze swojej strony. Zarabianie w ramach programu partnerskiego Ceneo odbywa się na kilka sposobów.

Po pierwsze, partnerzy mają możliwość umieszczenia na prowadzonej przez siebie stronie reklamy w formie banera lub rotatora (w pełni przygotowanego przez serwis). Prowizja jest wypłacana zarówno za samo przejście na Ceneo ze strony, jak i za bezpośredni zakup przy użyciu przycisku „Kup Teraz” – w każdym przypadku jest to 65% kwoty zarobionej przez portal. Po drugie, właściciele stron mogą zarabiać także na polecaniu samego programu partnerskiego, otrzymując 10% z całości zysków, na które zapracuje sobie nowy partner. Ogromna różnorodność prezentowanych za pośrednictwem Ceneo produktów sprawia, że na współpracy z serwisem mają szansę skorzystać osoby z wielu różnych branż.